Formularze
Formularze możesz:
- otrzymać na wskazany adres w formie papierowej, kontaktując się z nami:
- przez Internet,
- za pośrednictwem Infolinii: 224 224 224,
- pisemnie pod adresem Allianz Polska OFE, skrytka pocztowa 4, 02-696 Warszawa 113.
- wydrukować samodzielnie, korzystając z formularzy w wersji elektronicznej (format PDF).
- Formularz AL04 - zmiana (uzupełnienie) danych Członka Funduszu
Formularz jest przeznaczony do zmiany lub uzupełnienia danych osobowych, adresowych oraz innych danych kontaktowych a także informacji o zmianie stanu cywilnego i/lub stosunkach majątkowych. - Formularz AL02 – wyznaczenie (odwołanie) lub zmiana danych osób uprawnionych
Formularz jest przeznaczony do wskazania, zmiany lub odwołania osób uprawnionych do środków w razie śmierci Członka Funduszu. - Wzór reklamacji do ZUS
Wzór służy do złożenia reklamacji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, w przypadku gdy na rachunku w Funduszu brakuje wybranych składek lub zostały one przekazane w nieprawidłowej wysokości. Reklamację należy złożyć w rejonowym oddziale/inspektoracie ZUS właściwym ze względu na miejsce zamieszkania.
- Formularz AL04 - zmiana (uzupełnienie) danych Członka Funduszu
© Copyright by PTE Allianz Polska S.A. 2017